Доставка

Доставка на поръчката за сметка на клиента:

Oнлайн поръчка: 5.99лв. с ДДС

Доставка до адрес се извършва с куриер за дните:
понеделник до петък: 9.00 до 17.30ч


Доставката се извършва чрез куриерските фирми CVC, SPEEDY или ECONT EXPRESS до адрес, посочен от клиента или до офис на някои от тези спедитори.
Доставката на поръчана чрез онлайн магазина стока се извършва с куриер. Доставки се извършват само на географската територия на Република България, което изключва доставки в български задгранични дипломатически мисии, посолства, кораби и самолети под български флаг и др., които според нормите на международното право се считат за част от територията на Република България.
  • Доставка се прави само след потвърждение от страна на клиента. Ще получите обаждане в работно време в официални работни дни:
  • понеделник-петък от 8.00 до 17.00ч.
  • Доставка до адрес се извършва с куриер в официални работни дни, според графика на съответната куриерска фирма
  • Поръчката се изпраща с наложен платеж (плащате при получаване на стоката) или с картово плащане при доставката, ако куриера поддържа тази услуга
  • Поръчките се доставят до адрес на клиента /до входа на сградата, при осигурен достъп/ или до офис на съответната куриерска фирма
  • Срокът на доставка е между 1-5 работни дни в зависимост от населеното място.
  • Посочените срокове се прилагат съобразно обявени графици за отдалечени населени места и официални празнични дни, когато не се извършват доставки от куриерската фирма
  • Търговецът не носи отговорност за закъснение, породено от действията на куриер или куриерска фирма
  • Поръчки направени до 16.00ч. се обработват и изпращат в същия работен ден
  • Поръчки, направени след 16.00ч се обработват на следващия работен ден
  • В събота, неделя и по време на официалните празници не се извършват доставки
  • В случай, че клиентът не осъществи връзка за уточняване на доставката, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява и Търговецът се освобождава от задължението да достави поръчката

Условия за връщане на доставка
Купувач, който има качеството потребител, има право в срок от 1 до 14 дни от датата на получаване на доставката, да върне поръчаната стока, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, при следните условия:
    • Поставената от производителя оригинална опаковка на стоката да не е с нарушена цялост
    • За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
    • Всички транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя
    • До момента на обратното предаване на стоката от страна на потребителя на ПЕРФЕКТ69 ЕООД, рискът от случайното й погиване или повредждане се носи изцяло от потребителя
    • В случай, че потребител се възползва от правото си по чл. 55, ал.1ЗЗП при положение, че е изпълнил посочените по–горе условия, ПЕРФЕКТ69 ЕООД се задължава да му възстанови заплатената цена, в срок от пет работни дни от връщането на стоката

Преглед на стоката. Рекламации
Поръчките се изпращат с опция ПРЕГЛЕД.
При получаването на стоката потребителят трябва да я прегледа и в случай, че констатира явни недостатъци, липсата на някой от придружаващите я аксесоари, незабавно да информира лицето извършващо доставката.
Ако не направи това, вещта се смята за одобрена, като потребителят губи правото по-късно да претендира, че стоката му е доставена с явни недостатъци или липсват някой от придружаващите я аксесоари.
Ако стоката е в изряден вид, но клиентът откаже да я получи, транспортни и други разходи по връщането на стоката са изцяло за сметка на потребителя.
ПЕРФЕКТ69 ЕООД не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато ползвателят е посочил неверни, непълни и/или неточни лични данни, включително когато е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес.